söndag 18 maj 2008

Ett snabbt inlägg

Nu har vi flyttat! Nu sitter jag i kaoset i vår nya lägenhet. Trots att jag har packat upp hela dan verkar flyttlådehögen inte ha minskat. Men det känns jättekul och vi kommer nog att trivas superbra här.

Förra veckan bodde vi hos mina föräldrar eftersom de renoverar badrummet i vår gamla lägenhet. Det var mysigt men lite trångt. Deras dator är världens segaste så jag kunde inte blogga därifrån. Vi har inte någon internetuppkoppling än här heller, så det blir nog ganska tyst från mig ett tag framöver med. Just nu använder jag makens mobil till att surfa med.

Jag skulle vilja skriva mer om hur mycket framsteg Moa har gjort på sistone, men jag är så otroligt trött och måste gå och lägga mig nu. Men jag kan berätta att hon sitter själv nu, även om man måste sitta och vara beredd på att ta emot henne när hon välter efter ett tag, och hon har börjat pilla mycket mer med grejer nu och för över saker från ena handen till den andra, vilket hon inte har gjort förrut. Det är så himla kul att se hur hon utvecklas och jag känner mig så otroligt priviligierad som får vara med henne hela tiden, det är så himla mysigt!

Inga kommentarer: