tisdag 4 september 2007

Kläder med en twist

Twist & Tango är ett av mina favoritmärken. Jag gick in på deras hemsida för att kolla in deras höstkläder och hittade mycket jag gillade. Tyvärr inget jag kan sätta på mig i mitt tillstånd à la muminmamma dock. Just nu tycker jag det är riktigt knepigt med kläder. Jeansens resår har börjat skära in i magen på ett obehagligt sätt. Jag tror jag ska pröva att klippa upp den och se om jag kan ha dem ändå. Jag tog en liten runda i några affärer innan profylaxkursen idag och försökte få tag på en höstig klänning att ha på mig, men jag hittade tyvärr ingen som uppfyllde mina krav på att vara skön, varm, snygg och praktisk. Att jag kommer att se ut som en val vad jag än sätter på mig i fortsättningen får jag nog ta och acceptera helt enkelt, men att frysa och vara obekväm hoppas jag slippa i alla fall.

Inga kommentarer: