söndag 2 september 2007

Mer helg tack!

Jaha, som vanligt är söndagskvällen här alldeles för fort. Men jag har hunnit med en hel del i helgen i alla fall. Bland annat en inflyttningsfest och en 30-årsfest, krabbmiddag med äppelcider, inköp och provning av singstar 90's, 4 lägenhetsvisningar och promenad i det fina höstvädret. Jag har också läst klart Om skönhet av Zadie Smith - mycket bra.

Dessutom har jag lusläst senaste numret av tidningen Mama som damp ned i brevlådan i fredags. Efter att ha inhandlat min första Mama för två nummer sedan, beställde jag genast en prenumeration på 3 nummer. Jag har inte blivit besviken hittills otroligt nog. Jag blir nämligen nästan alltid besviken när jag köper tidningar. De flesta är ganska innehållslösa, ytliga, dåligt skrivna och prisovärda. Men Mama lyckas med en bra blandning av artiklar tycker jag. Det kan i och för sig vara så att jag är väldigt lättimpad just nu, eftersom allt som handlar om föräldrarskap är jätteintressant i mina ögon för tillfället. Jag kanske kommer att ha tröttnat om några nummer - vi får se!

Inga kommentarer: