tisdag 11 september 2007

Lite mycket nu...

Jobb, jobb, jobb! Fast i helgen var jag ledig och hade det ruskigt trevligt. Jag och mina bästa vänner hälsade på en kompis som flyttat till villa en bit utanför Stockholm. Vi var där från lördag morgon till söndag eftermiddag. De hade ordnat en liten minimöhippa till mig i efterhand (vi gifte oss i hemlighet med bara närmsta familjen), och jag blev verkligen jätteglad och väldigt överraskad. Jag hade inte haft en tanke på att de skulle ha kunnat planera något sådant. En av mina kompisar hade med sig sin otroligt söta, två månader gamla son. Jag vill också ha min bebis nu, längtar! (Fast ändå inte, vill ju såklart inte att den ska komma för tidigt.) I kväll är det sista gången på profylaxkursen. Vi ska få se Gudrun Schyman föda barn. Spännande spännande.

Inga kommentarer: