tisdag 24 juni 2008

Moa babblar

Moa verkar må bra idag igen, skönt nog. Jag är lite småförkyld och lite hängig. Har inte fått mycket gjort idag.

Moa fortsätter att jollra på. Det är papapapa, tittaittaitta, pfffpfff för hela slanten. Jag försöker med mamamama, mmmmmoa, men det går inge vidare... När mina föräldrar var här igår och skulle gå sa de hej då och då tyckte vi alla tre att det lät som om Moa sa "ejå", fast det var mog mest önskehörande haha.

Jag försökte mata Moa med rivet äpple idag. Jag trodde hon skulle tycka det var gott eftersom hon gillar burkpuréerna med äpple i. Men hon grimaserade och spottade och fräste, det var inte alls poppis. Kanske var det lite för syrligt. Ska prova med en sötare sort i stället.

Nu ska Moa få middag och sen ska jag bläddra i Elle som jag köpte när jag var och handlade.

Inga kommentarer: