tisdag 3 juni 2008

Sovbebis

Jag bokade aldrig av alla punkter på min att göra-lista igår. Jag hann med en hel del, men jag var lite besviken på mig själv när jag gick och la mig att jag inte blev helt klar. Nu har jag dock prickat av de sista av det jag skulle gjort igår. Såklart har det tillkommit nya punkter, man blir ju aldrig "klar", men det är alltid skönt att ta tag i sånt man skjutit upp.

Nu har Moa sovit superlänge. Jag har hunnit med massa saker. Utöver de tråkiga grejerna har jag suttit i solen på terrassen och läst (en bok jag verkligen inte gillar särskilt mycket, men jag har svårt att inte läsa klart böcker jag börjat på, i alla fall böcker som fått bra kritik. jag tror hela tiden att det ska ta sig...) och druckit latte i solen. Very nice.

Undrar hur länge hon tänker sova. Jag tänkte gå ut på en promenad när hon vaknar. Men hon sov bara jättekort på förmiddagen, så hon tar väl igen det nu antar jag.

Inga kommentarer: