torsdag 12 juni 2008

Vart tar tiden vägen?

Det blir inte mycket bloggande nuförtiden. Jag sitter så himla lite framför datorn om dagarna, vilket är ovanligt för mig. Kollar mail och bloggar lite snabbt nån gång ibland.

I helgen var vi på landet. Moa åkte på premiärtur med båten i lördags. Moas farfar var och skaffade en liten flytväst till henne på morgonen innan vi begav oss ut på havet, denna fantastiskt vackra dag. Vi gick i land på en liten ö och åt matsäck medan Moa låg och sov under ett träd.

I måndags var vi hos sjukgymnasten igen och fick nya övningar att göra med Moa. Sedan stannade jag kvar i stan ett tag och på kvällen pysslade jag lite med Moas fotoalbum.

I tisdags tvättade jag typ hela dan med en paus mitt på dagen då jag var och åt lunch med en kompis.

Igår städade jag som en tok för att en kompis och hennes dotter skulle komma på eftermiddagen och jag ville att det skulle vara fint här när de kom, och sen kom de och var här en stund.

Idag var första dagen på länge som jag vaknade och inte visste vad jag skulle göra. Det blev en liten tur till stan. Kollade lite på PoP-rean, men det var för mycket folk och barnvagnar så jag orkade inte med det utan gick därifrån ganska snabbt. Köpte en axelbandslös bh till mig själv på Lindex i stället som jag tänkte ha under klänningen som jag ska ha på midsommar om det inte är allför kasst väder. Nu sover Moa och jag dricker latte. Skulle också vilja sova men är för rastlös.

Inga kommentarer: