lördag 21 mars 2009

Trötthet och oro

Jag är så trött så trött så trött! Har varit det hela veckan. Sover så dåligt på nätterna, hittar ingen skön ställning nu när jag inte kan ligga på mage längre och har svårt att komma till ro. Vaknar flera gånger per natt. Har ingen ork över till Moa och känner mig som världens tristaste mamma. Har ingen ork till pluggandet heller för hjärnan är en enda sås och jag kommer mer och mer efter.

Sen är jag så himla orolig för barnet i magen. Längtar så mycket till på onsdag då jag ska till läkaren igen och se hur livmodertappen har utvecklat sig.

Som tur är har jag världens underbaraste föräldrar och svärföräldrar som kommer hit och hjälper mig och tar hand om Moa lite varje dag. Just nu är mina föräldrar ute på promenad med Moa tex. Maken är på jobbet. Han har en slutredovisning av ett projekt på tisdag och jobbar dygnet runt nuförtiden. Men sen efter det ska han vara ledig. Så otroligt skönt!

Inga kommentarer: