fredag 6 mars 2009

Veckorna går

Hej och hå vad tiden går! Nu är det fredag IGEN! Dagarna nuförtiden är fulla av sötchocker, Moa är så fantastiskt gullig så man blir ju helt tokig. Jag blir varje dag imponerad av hennes framsteg, hur mycket hon förstår nuförtiden och hur mycket hon lyckas uttrycka, trots sitt knappa ordförråd.

Om drygt två veckor ska maken vara klar med sitt projekt på jobbet och vara pappaledig och ha semester fram till och med augusti är det tänkt. Känns helt overkligt att vi ska vara hemma tillsammans så mycket! Innan Moas lillasyster kommer tänker jag dock försöka, i den mån jag orkar, hålla mig hemifrån så mycket som möjligt så att maken får vara själv med Moa. Jag ska försöka plugga ikapp de kurser jag läser nu, och eventuellt försöka få några jobbuppdrag, har inte riktigt bestämt mig än. Sen får vi se när lillasyster tittar ut. Hoppas att hon håller sig kvar i magen hela vägen.

Inga kommentarer: