måndag 6 april 2009

Vår!

32 fullgångna veckor idag. Så skönt! Det börjar närma sig. Det är otroligt spännande. Jag mår bra och det är ju alldeles underbart med det här vårvädret. Maken och Moa roar sig om dagarna och jag tycker det är skönt att ha lite tid för mig själv.

Moa pratar mer och mer och det senaste ordet är bil som hon säger varje gång hon ser en bil på bild eller i verkligheten. I söndags fick hon DN:s motordel vid frukostbordet och där fanns det en hel del bilar att peka på...

Sen vet jag inte om jag redan skrivit detta, men jag vet att jag nämnde för länge sen att hon sa hija eller ija, men jag inte fattade vad det var. Nu har jag fattat att det betyder både "nalle" och "navel", men hur hon får det till det hänger jag inte riktigt med på. Det är ju inte i närheten!

I lördags började vi med den mjölkfria dieten. Ska bli spännande att se om det blir nån skillnad.

Inga kommentarer: