fredag 3 oktober 2008

Bråttom

Vaknade klockan tio i åtta i morse. Klockan en minut över åtta var jag och Moa utanför dörren på väg till BVC där Moa skulle få två vaccinationssprutor. Jag är lite imponerad av mig själv över hur snabb jag var. Fick dock hjälp av maken med blöjbyte och klädpåtagning på Moa. Makens alarm hade av någon anledning inte ringt och för en gångs skull lät Moa oss sova (dock var hon vaken mellan 4 och 5.20 som kompensation).

Vaccinationen gick ganska bra. Moa blev ledsen men det gick över hyfsat fort och hon har inte verkat påverkad av det hela.

Nu gick precis en kompis som var här och åt middag med mig och jag sitter här vid datorn och väntar på att maken ska komma hem, han ringde precis och sa att han var på väg.

1 kommentar:

Anonym sa...

wow... impad att ni hann!