torsdag 2 oktober 2008

Tv-serier är dåligt för sömnen

Nu är vi tillbaks från öppna förskolan och Moa ligger i vagnen och sover utanför dörren. Hon är helt slut efter alla intryck. Jag är också helt slut och skulle också vilja sova en stund. Vi har börjat plöja igenom första säsongen av Arrested development på kvällarna och det har blivit lite sent. Varje avsnitt är bara ca 20 minuter så det är så lätt att bara okej ett avsnitt till, sen går vi och lägger oss... och så är klockan plötsligt mycket. Ganska kul serie, särskilt när man har kommit in i den. Sen längtar jag efter att se femte säsongen av Entourage, men vi vill vänta tills det har kommit fler avsnitt, för det är mycket roligare att se dem nära varandra än bara ett i veckan.

Föresten ringde de igår och sa att jag får komma på en till intervju för jobbet jag sökt. Så det är jag glad för. Och nervös.

Inga kommentarer: