torsdag 5 februari 2009

Oro

Jag försöker utnyttja varje möjlig stund till att plugga, så det blir lite dåligt med uppdateringar här nuförtiden. Det är jättekul att ha kommit igång med lite kurser, men frustrerande att inte hinna så mycket som man vill. Jag funderar på att skippa en av de tre kurserna jag läser för att det inte ska bli för stressigt, men det känns lite tråkigt.

Samtidigt har jag börjat oroa mig en hel del för att det inte ska gå vägen med barnet i magen. Förrut kände jag mig inte alls orolig och när läkaren beordrade mig att ta det lugnt så tog jag inte det så allvarligt. Men de senaste två veckorna har jag börjat noja rejält och tänker på det jättemycket. Tänk om det inte går bra! Jag stressar över att jag stressar... Jag ska på läkarkontroll nästa fredag och jag längtar!!! Hoppas att allt fortfarande ser bra ut. Nu har jag börjat se fram emot det här barnet jättemycket. Förrut oroade jag mig mycket för hur jobbigt det skulle bli med två barn, men nu känns det mest jättekul att Moa ska få ett litet syskon. Det ska bli så spännande och se vad det blir för en liten person och hur Moa kommer att reagera på det. Om allt går bra vill säga...

Inga kommentarer: