lördag 9 maj 2009

Bättre

Åh, idag mår jag mycket bättre. Igår låg jag till sängs mest hela dan. Usch vad det är trist att vara sjuk. Det är illa nog att jag knappt får röra mig och måste vara hemma mest hela tiden i vanliga fall. Det bra med att vara så där lite lagom sjuk, som typ förkylning, är att man inser hur bra man mår när man är frisk!

Moa och hennes pappa har åkt iväg till Rum för barn på Kulturhuset. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag sitter väl här framför datorn som vanligt. Ska ta en dusch också, för första gången sen i onsdags... Känner mig minst sagt ofräsch!

Moa börjar äntligen få lite fler tänder. Hittills har hon bara haft två uppe och två nere, men nu är tre till på gång. Två nere och en uppe har spruckit igenom tandköttet.

Nytt ord på Moas lista: kudde.

Inga kommentarer: