torsdag 7 maj 2009

Lite gnäll

Sjuk(förkyld) och trött och less på att inte kunna göra nånting och inte ha någon ork. Nervös inför lillasysters ankomst om inte alls länge! Stressad över allt jag borde göra innan dess.

Igår slutade vi med Moas icke-mjölkdiet. Ganska skönt att slippa tänka på den och kunna ge henne all mat i fortsättningen. Nu ska vi se om hon blir sämre i magen igen, när vi börjar med mjölk, men eftersom hon inte blev bättre när vi slutade så lär hon väl inte blir sämre nu helst plötsligt.

Moa är också lite förkyld och hade inte varit glad på öppna förskolan idag. Hon hade knappt nån snuva kvar, men hon verkar lite hängig upptäckte vi. Både hon och hennes pappa sov fyra timmar på eftermiddagen idag! Själv kan jag inte sova på dagen hur trött jag än är tyvärr, bara i extrema fall. Jag har suttit framför datorn största delen av dagen och känt mig asrisig och önskat att jag kunde sova med resten av familjen. Nu ska jag gå och äta paj med maken som han har bakat. Han har nog aldrig bakat förrut innan han blev pappaledig, men nu bakas det chokladbollar och pajer på löpande band. Me like!

Inga kommentarer: