söndag 3 maj 2009

Sova borta

Moa sov hos sina morföräldrar i natt och allt hade gått jättebra. Hon hade varit på strålande humör mest hela tiden och sovit bra i sin resesäng som mina föräldrar hade införskaffat. Vid sextiden i morse hade hon vaknat och fick då komma upp i mina föräldrars säng, och där hade hon legat och jollrat och varit nöjd ända till klockan åtta.

Tvärr har hon knappt ätit på två dar nu tror jag. Hon verkar ha blivit förstoppad igen stackarn, trots att hon druckit sin Movikol.

Maken och jag hade en mysig kväll igår och vi sov bra på hotellet, förutom att jag var tvungen att gå upp på toa två gånger, i stället för vanliga en gång. Sen ingick en härlig brunchbuffé som vi dock var tvungna att vänta till klockan 12 med att inta. Då var vi riktigt hungriga, men som vanligt blev jag mätt nästan på en gång, men tryckte ändå i mig en massa extra bara för sakens skull. Vi rullade därifrån.

Det var ju skönt att det gick bra med övernattningen, för om några veckor blir det nog dags igen, när lillasyster ska komma. Förhoppningsvis får maken sova över på BB, de sa att de nästan kunde garantera det, om det inte var alltför fullt. Jag är sjukt nervös inför ankomsten, men längtar också. Är så trött på att vara så orörlig och orolig.

Inga kommentarer: