lördag 2 maj 2009

Bo på hotell

I kväll ska vi sova på hotell, maken och jag. Det blir första gången vi lämnar bort Moa över natten. Det är mina föräldrar som ska vara barnvakter. Ska bli spännande att se hur det går. Det kommer nog att gå utmärkt tror jag. Moa vaknar nästan alltid på natten och vill komma över i vår säng, men förhoppningsvis kan de få henne att somna om även där borta. Hon trivs jättebra med sina morföräldrar så jag tror inte att hon kommer att känna sig otrygg.

Det ska bli kul att bo på fint hotell, även om det är i samma stad som vi bor i (vi fick ett erbjudande om att bo gratis). Det är andra gången jag bor på hotell i Stockholm. Förra gången var för två år sedan på vår bröllopsnatt. Vi ska passa på att gå ut och äta också. En sista gång på tu man hand innan vi blir tvåbarnsföräldrar troligtvis... (!)

Inga kommentarer: