måndag 15 december 2008

Snabb helg

Varför går helgerna alltid så fort? Jag tror alltid att jag ska hinna så mycket och så blir jag alltid så besviken när jag inte ens hinner hälften. Jag hade till exempel tänkt baka saffransbullar och lägga upp två par byxor i helgen. Men vi fick i alla fall upp en spegel på väggen som har stått lutad mot väggen sen vi flyttade in typ. Och i lördags kväll var mina föräldrar här och var barnvakter och maken och jag var på bio tillsammans för första gången sen Moa kom och sen gick vi och käkade indiskt efteråt. Supermysigt! När vi kom hem vid 22.30 mötte vi en jätteglad och speedad Moa som inte hade en tanke på att sova på länge än, och en morfar som hade insjuknat i kräksjukan medan vi var borta...

Filmen vi såg var De ofrivilliga och den var jättebra.

Inga kommentarer: