onsdag 3 december 2008

Magproblem

Moas mage är fortfarande inte bra, hon är stenhård. Det är så himla jobbigt. Vi har laktulos i vällingen morgon och kväll och jag försöker ge så många produkter som möjligt som ska vara bra för magen, katrinplommon, kiwi, päron mm, men det hjälper inte. Blir tokig på detta! I helgen var hon mycket lösare i magen, men det var tydligen bara tillfälligt. Det är så himla synd om henne, och hon äter också ganska dåligt nuförtiden. Tror det kan ha med magproblemen att göra.

Förra gången vi var på BVC hade Moa inte gått upp särskilt mycket i vikt. Jag tyckte det var konstigt, särskilt som jag tyckte att hon hade ätit så bra då, men sköterskan tyckte inte det var något att oroa sig för. Jag kunde inte låta bli att oroa mig lite grann i alla fall, och nu när hon ofta äter dåligt så blir jag ännu mer orolig. Ska försöka åka dit och väga henne någon dag snart.

Inga kommentarer: