lördag 9 augusti 2008

Fotograferande silverfisk

En av mina absoluta favoritbloggare, Jonas Peterson a.k.a. Silverfisken, har sadlat om och tänker satsa på fotograferandet som yrke. Han ber i sin blogg om hjälp med länkningar till sin fotohemsida för att förbättra rankningen på Google. Jag vet inte hur mycket min lilla blogg kan hjälpa till, men många bäckar små. Här är Jonas hemsida med hans superfina fotografier:
Brisbane Wedding Photographer. Jag hade gärna haft honom som fotograf på mitt bröllop kan jag säga! Jag är imponerad av att han vågar ta steget och satsa fullt ut på sin stora hobby och önskar honom lycka till. Jag tror att det kommer att gå jättebra, för han är verkligen duktig (och i och med att han är reklamare så kan han ju det här med marknadsföring redan...).

Inga kommentarer: