lördag 29 november 2008

Ny energi

Jag har mått så himla dåligt hela veckan, särskilt i onsdags och torsdags. Har inte orkat nånting. I torsdags var det sista gången på öppna förskolan för terminen och jag ville verkligen gå dit, men jag lyckades inte ta mig iväg. Jättetråkigt. Idag mår jag mycket bättre och har haft mycket energi, väldigt skönt. Har städat och julpysslat och hängt upp två stjärnor och satt fram en ljusbåge.  

Igår var jag med Moa hos ögonläkaren, rutinkontroll för att hon är för tidigt född. Allt såg bra ut, även om läkaren hade lite svårt att se nånting, för Moa höll på att vrida sig och ville inte alls att någon gubbe skulle titta in i hennes ögon. Hon genomgick samma undersökning när hon var 3 respektive 8 veckor gammal. Då gick det något enklare. Hon hade inte lika mycket egen vilja på den tiden...

Inga kommentarer: