fredag 20 juli 2007

Höstnytt på H&M

Nu har de äntligen fått in nya mammakläder i H&M online-shop. Den här gröna toppen för 149 kr och den gröna blusen för 198 kr tänkte jag kolla in. De snyggaste vänta barn-kläderna tycker jag är toppar som går in under bysten så att man ser magens rundning ordentligt. Då ser man fint gravid ut i stället för att mer likna en stor tunna. Jag brukar alltid bli lite deppig när höstens kläder börjar komma in i affärerna och modemagasinen, men i år är det lite annorlunda. Även om jag fortfarande hoppas på bättre sommarväder snart, och särskilt om två veckor när jag ska ha semester, så längtar jag för en gångs skull till hösten!

1 kommentar:

En mamma babblar sa...

Ååh jag gillar verkligen den gröna toppen! Jättefin! Jag hade en liknande i svart, köpt på H&M, och jag använde den så ofta så den blev alldeles urtvättad. Jag tror att jag slängde den efter att sonen hade fötts.