torsdag 19 juli 2007

Petite

Jag var på Mama mia shop igår och hittade faktiskt ett par snygga jeans: B Flex från Boob. De fanns till och med i min storlek, 34! De satt dock bättre på mig än de gör på bilden. Så om du liksom jag är liten och bor i Stockholm så rekommenderar jag verkligen Mama mia. De hade även andra jeans i storlek 34 (kommer inte ihåg vad märket hette), med lite bredare ben. Det blev inget köp dock, för jag tyckte de var lite väl lika de jeans jag redan köpt från H&M, även om de satt aningen bättre. Jag önskar att jag hade hittat de här tidigare, då hade det blivit dem i stället. Men nu har jag tänkt att jag ska försöka klara mig på de byxor och kjolar jag redan har. Det känns lite onödigt att köpa massa kläder som man bara kan ha en kort tid till. (Jag inser att detta låter konstigt för alla fashionistor där ute som säkert har hunnit byta ut hela sin garderob minst fyra gånger innan november, men jag är mer av den långsiktiga köparen, som satsar på basplagg som man kan ha ett tag.)

2 kommentarer:

En mamma babblar sa...

Hej! Fin blogg du har! Jag har lät bakåt några sidor. Grattis till babyn i magen! Jag följer gärna din resa till att bli mamma! :)

Helena sa...

Åh, tack, och tack! Vad kul att du har hittat hit. :-)