torsdag 12 juli 2007

Snygga tunikor efterlyses

Dessa mammaleggings från Lindex köpte jag igår. Jag har en känsla av att de kommer att bli mina bästa vänner om ett par månader. De har en justerbar midja och har plats för en enorm mage. Otroligt mjuka och sköna är de också. Det hade dock kunnat vara lite mer stretch i tyget, det finns tyvärr risk för knäbildning har jag en känsla av.

Till dessa hade jag tänkt bära snygga tunikor som jag hade tänkt inhandla igår också, men det blidde ingen. Trots att jag tidigare har tyckt att det funnits hur mycket tunikor som helst, så hittade jag ingen som jag kände mig nöjd med, nu när jag verkligen ville ha en. Jag hann i och för sig inte titta i så många butiker, det var främst H&M jag inventerade. Jag skulle vilja ha något liknande den nedan från Monsoon, men med mer plats för mage.

Inga kommentarer: