måndag 7 april 2008

Barnrumsinspiration


Sedan vi köpte vår nya lägenhet har jag intresserat mig mycket mer än vanligt för inredning, och jag förvånade mig själv med att beställa en prenumeration på Elle Interiör för två nummer sedan. Hittills har jag inte blivit besviken, det är många fina reportage att inspireras av i varje nummer.

Det här barnrummet tycker jag till exempel är jättefint. I andra rum vill jag ha det mer stilrent och avskalat, men just i barnrum känns det bara mysigt och ombonat att gå lös med färger och prylar tycker jag. Jag gillar att det är så mycket grejer på väggarna. Jag har beskurit min favoritdel av bilden. Idén att hänga upp ett fint plagg på en galge på väggen är kul, och jag är på jakt efter en söt kappsäck till Moa liknande de som ligger på hyllan . Jag hade en ljusblå när jag var liten som jag gillade jättemycket. Sedan gillar jag det lilla skåpet med rosa dörrar och en gul låda också.

Bilden kommer från Elle interiörs hemsida.

Inga kommentarer: