fredag 11 april 2008

Blä i repris

Jag kom ut på en promenad igår i alla fall, det var riktigt skönt när jag väl kom ut och det blev en tvåtimmarspromenix i Hagaparken. Jag mådde bättre men var väldigt trött när jag kom hem. I natt efter amningen klockan fyra kunde jag inte somna om. Till slut hämtade jag min Ipod och satte på den bok jag håller på att lyssna på och det funkade faktiskt, jag somnade ganska snart. I morse vaknade jag med världens huvudvärk, men den är bättre nu. Jag tror det är stressen över badrummet och lägenhetsförsäljningen som stressar mig och gör att jag mår dåligt. När jag väl har börjat stressa över en grej så kommer resten liksom på köpet. Jag oroar mig för att jag snart måste söka jobb och jag har ingen aning om vad jag vill göra. Det stressar mig att tiden går så fort. Snart är det väl dags för Moa att flytta hemifrån och så sitter man där och undrar vad som hände... Jag har aldrig känt mig så ful som nu, tycker jag börjar se så gammal ut. Allt känns mest blä idag med.

Inga kommentarer: