söndag 20 april 2008

En ovanlig kväll

Igår var vi på fest, det var skoj. Mina föräldrar var barnvakter. Moa sov när vi gick hemifrån och hade sovit hela tiden medan vi var borta som tur var. Det blev ju inte så jättesent för man var ju tvungen att tänka på att Moa inte tar någon hänsyn till att vi vill ha sovmorgon. I morse var hon vaken från 5 nångång tror jag. Maken och jag turades om att försöka få henne att somna om genom att stoppa i nappen gång på gång. Det gick inte så bra. Vid sex eller sjutiden ammade jag henne och hon somnade, men när jag lade tillbaka henne i sin säng vaknade hon. Suck. Vid åtta gick jag till slut upp med henne. Maken sov vidare till 11 den latmasken. Fast det är han värd, han går upp så tidigt varje dag i veckan.

Idag skiner solen och vi ska snart ta en promenad och äta lite lunch. Sen måste jag deklarera, blä.

Inga kommentarer: