torsdag 17 april 2008

Sova sova sova säng säng säng

Usch vad jag sov dåligt inatt! Kunde inte somna om efter att jag ammat kl. 4. Gav upp försöken att somna om vid 6 och gick upp i stället. Har varit pigg idag, men nu är jag supertrött, ska lägga mig på en gång. I morgon kommer en hantverkare vid sju och då vill jag ha hunnit duscha innan så det blir till att gå upp i ottan i morgon med. Jaja, intresseklubben antecknar som mina elever säger, som min mamma säger (hängde ni med?). (Jag tror i och för sig inte att mammas elever har använt det uttrycket på många år, men det har tydligen fastnat hos henne.) Idag har jag hängt med en kompis som ringde och överraskade mig i morse med att vara i Sverige. Har inte träffat henne på länge, hon jobbar utomlands, så det var skoj. Sen har jag färgat håret, städat lite, rensat avloppet i badrummet (alltid lika mysigt...), upptäckt att jag har böcker som skulle ha lämnats tillbaks till biblioteket i förrgår och haft ont i magen. Nu SKA jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: