torsdag 10 april 2008

Blä!

Mår dåligt idag med, men idag har jag inte ont i magen, utan i huvudet, känner mig helt sänkt. Och Moa vägrar att sova. Hon brukar inte ha några problem att sova inomhus, men idag har hon knappt sovit nånting, bara superkorta stunder, vilket innebär att jag borde gå ut en stund med henne, men blä, jag är så fruktansvärt trött, jag pallar inte.

Vi var på öppna förskolan idag för första gången. Det skulle vara sångstund men hon som skulle leda sången var sjuk så det blev inget. Jag var där en stund och pratade lite med några från mammagruppen som också var där. Ska försöka ta mig dit nästa vecka igen.

Usch jag är så stressad över att vi inte har lyckats fixa badrummet än. Vi flyttar om en månad och vi har inte ens börjat med badrummet, och innan vi har fixat badrummet kan vi inte sälja, vilket innebär att vi kommer att få stå med två lägenheter att betala samtidigt. Lyckas inte få några klara besked från försäkringsbolaget om vad som gäller. Alla hantverkare säger olika saker. Blir så trött!

Inga kommentarer: