måndag 7 april 2008

Måndag igen

Efter min vanliga entimmespromenad före lunch har jag tvättat, diskat och plockstädat lite. När Moa vaknar efter sin eftermiddagslur tänkte jag dammsuga. Ska försöka baka muffins också om vi har ingredienser så det räcker, tänkte göra chokladmuffins med apelsinchoklad i. Det är skönt att starta veckan med att känna sig lite duktig tycker jag. Då kan man med bättre samvete ta långluncher med kompisar och ägna sig åt roligt pyssel i resten av veckan. Nu ska jag springa ned i tvättstugan en sväng innan Moa vaknar.

... Försent, Moa får följa med till tvättstugan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag har kikat in här och läst vad du skrivit och ville bara säga att det är så roligt att få ta del av dina inlägg. Jag har själv en dotter född i augusti förra året och ja, jag känner igen mig i mycket. Tack för att du delar med dig! / Jenny

Helena sa...

Hej och tack för din kommentar!