torsdag 4 september 2008

Sooooovaaaa!

Puh, nästan två timmar tog det att lägga Moa idag. Lite skillnad mot mina vanliga tre minuter... Hon var helt övertrött tror jag, skulle hålla på och ställa sig upp HELA tiden, fast det märktes att hon var trött. Vi var och hälsade på en kompis och hennes dotter på eftermiddagen och därför blev det aldrig någon eftermiddagssömn för Moa, bara en kortis i vagnen på väg hem, så det kanske är därför. Nu sover hon äntligen och nu ska jag också ÄNTLIGEN få lägga mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi hade också problem att söva Melvin när han lärde sig stå upp men det gick över jättefort. Han somnar också på en gång annars men då tog det kanske 30-40min. Blev bättre när han lärde sig sätta sig, från början kunde han bara stå och då fick man springa upp och lägga honom ner.

Helena sa...

Vi får hoppas att det blir bättre snart då! :-)