fredag 5 september 2008

Trött men ledsen liten tjej

Skrik skrik skrik låter det inifrån sovrummet. Maken har hand om nattningen idag. Så himla frustrerande att hon inte somnar fast hon uppenbarligen är supertrött.

Natten var ganska jobbig. Moa vaknade vid 4.15 och somnade inte om förrän strax före 6. Som tur var vaknade jag inte förrän 8.30 sen. Då stod Moa upp i sin säng och höll i spjälorna och tittade på mig. På bra humör som tur var.

Dagen har också varit rätt jobbig. Moa har varit gnällig och jag har varit trött. När maken kom hem gick jag och handlade och det var jätteskönt att vara själv en liten stund! Nu väntar vi på att Moa ska somna, sen ska vi äta middag. Jag är superhungrig så jag hoppas verkligen att hon somnar snart, stackarn! Det här blir det till middag.

Inga kommentarer: