söndag 12 augusti 2007

Han sa ja

Nu är jag en gift kvinna! Gårdagen var fantastiskt lyckad och vi har haft en otrolig tur med alla yttre omständigheter. Fast vi var väldigt sent ute lyckades vi få tag på en makalöst bra lokal där det serverades enormt god mat, jag fick tag på en frisör som kunde sätta upp mitt hår, och vi hade jättetur med vädret. Känns otroligt skönt nu. Undrar hur lång tid det tar för mig att vänja mig vid mitt nya efternamn.

Nu ska jag försöka resa mig och hjälpa min man (hihi) att städa lite innan jag går och lägger mig.

(Vår tårta var inte riktigt lika spektakulär som den på bilden, men väldigt fin och god ändå.)

4 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att allt gick bra. GRATTIS eller vad man nu säger :o)

En mamma babblar sa...

Gratulerar, låter som en perfekt dag med andra ord! :-)

Anonym sa...

Hej!! Grattis! Kom in på din blogg genom google när jag skulle leta skötväskor... Ville bara berömma till en härlig blogg ( väntar mitt första i december ) och att jag får många bra tips här!!!

Ha det bra! / Johanna

Helena sa...

Tack så mycket! :-)