fredag 31 augusti 2007

Leksaker för både barn och vuxna

Jag hjärta Playsams produkter! En leksaksbil, eller varför inte ett flygplan, från Playsam är en bra doppresent (eller namngivningspresent) tycker jag. Dessa stilrena leksaker med mjuka linjer och i klara, starka färger, utan för mycket detaljer är något som kan tilltala både barn och vuxna inbillar jag mig, En doppresent behöver inte nödvändigtvis vara något som man kan spara hela livet anser jag. Hellre något användbart än någon meningslös pryl som ändå bara kommer att samla damm i garderoben. Men om det är något som man kan uppskatta både som barn och i vuxen ålder så är det ju en bonus. Och en pryl från Playsam skulle jag i alla fall gärna ha framme här hemma. Kanske inte helt förvånande är min drömbil denna:

2 kommentarer:

En mamma babblar sa...

Jag håller helt med dig att prylar som bara samlar damm i något hörn är inte någon höjdare. Jag önskade mig också mer praktiska gåvor då min son döptes. Han fick dock många "samla-damm-grejor" och de är nu i en låda i garderoben... Trist, men vad har en ettåring för användning av tre olika sparbössor etc.

Bra att du ger så fina tips! :-)

Helena sa...

Vad kul att du gillar mina tips!