måndag 15 oktober 2007

Sömntuta

Jag får ju ångest av att läsa alla mammabloggar! Det verkar som om alla går upp så himla tidigt och hinner med så mycket. Engla hade till exempel varit ute och "powerwalkat" (vad det nu är) klockan 10.30 idag. Det var då jag gick upp ungefär. Jag ska försöka komma ut på en promenad snart. Dottern måste bara äta klart först, och så måste jag torka håret. Jag borde i och för sig äta lunch också. Och just det, borsta tänderna har jag visst inte hunnit med än! Hon hinner väl bli hungrig igen innan vi kommer iväg...

2 kommentarer:

Frida sa...

Äsch, om du får sova så länge ska du bara vara glad! Inga måsten när man har en sån liten bebis! Alla barn och mammor är olika, så jämför dig inte med nån!!!

Helena sa...

Du har rätt. Det är lika bra att passa på att sova ut så länge det är möjligt. När som helst kan väl dotterns sovvanor ändras antar jag!