lördag 29 december 2007

Julresumé

Jag har haft en bra, men väldigt inaktiv julhelg. Vi har firat med min sida av släkten och i morgon åker vi till makens familjs landställe för att fira jul i efterskott och nyår med hans sida av släkten. Så bloggtorkan kommer att fortsätta ett tag till. Jag har fått massor av fina julklappar, bland annat en jättesnygg, grå, stickad klänning av min mamma som jag dock inte vet när jag ska ha eftersom den är helt amningsovänlig. Och bäst av allt: en systemkamera som jag fick av maken. Skämdes för jag hade så tråkiga presenter till honom, men jag är väldigt glad. Äntligen kan jag ta lite bättre bilder inomhus. Med min förra kamera blir alla blixtbilder så dåliga, ansikten blir helt vita och om man tar utan blixt blir de alldeles för gryniga och oftast oskarpa. Moa fick förstås en massa fina presenter, bland annat en babysitter som hon verkar trivas väldigt bra i, så det är toppen.

Längtar efter lite snö!

Inga kommentarer: