fredag 7 december 2007

Träning med dans

Jag bröt mönstret och har haft en riktigt bra dag hittills! Jag kom upp tidigare än någon annan dag hittills och den större delen av dagen då jag inte har matat Moa har jag roat mig med att dansa på vår dansmatta till Playstation 2. Vi köpte mattan i somras för 30 kronor på Stadsmissionen. Det ingick ett spel också, men det var till Playstation 1. Det gick ju att spela, men man kunde inte spara spelen. Vid den här tiden hade jag en ganska stor mage och var rätt tung, så det blev inte så mycket dansat. Sen sa läkaren åt mig att jag inte skulle träna på tre månader efter kejsarsnittet, och dansspelet är ganska jobbigt så jag har inte tagit fram mattan förrän idag, då det nästan har gått tre månader sen Moa kom. Jag fick ett spel av maken när jag fyllde år i oktober - Dancing stage supernova. Det är riktigt roligt och hyfsat bra träning också. Jag ska försöka dansa minst några gånger i veckan framöver, om Moa låter mig...

1 kommentar:

Frida sa...

Det låter ju helt perfekt! Kul OCH bra träning!