torsdag 20 december 2007

Vissa dagar är lite sämre

Ja, dagen har inte varit någon höjdare direkt. Var på BVC och Moa fick sin första vaccination. Efter det sov hon länge, men när hon vaknade var hon inte alls glad. Skrek som en besatt gjorde hon ett bra tag. Jag har mått skitdåligt hela dan och orkade inte med att hon var så tjurig. Hon ville bara sitta hos mig, men jag hade så himla ont i magen så det var/är skitjobbigt att ha henne på magen, och jag mådde alldeles för dåligt för att bära omkring henne. När maken äntligen kom hem lassade jag över henne på honom ett tag och sen lagade han middag åt mig medan jag låg i soffan med ett täcke över mig och tyckte synd om mig själv. Sen har jag försökt få Moa att äta hela kvällen, men hon har knappt velat/orkat äta nått alls. Nu har hon precis ätit lite grand, men är fortfarande väldigt gnällig. Bävar inför natten.

Jag har inte hunnit med nått av det jag hade tänkt göra idag heller. Handla julklappar och baka saffransbiscotti stod på schemat. Hoppas på en bättre dag i morgon!

Inga kommentarer: