torsdag 8 november 2007

Bra dag

Idag har Moa varit mycket nöjdare, jätteskönt. Jag har kunnat vika tvätt, stryka lite och förbereda middag. Jag hann ungefär halvvägs innan Moa ville äta igen, men nu är hon klar så jag ska fortsätta nu, om jag kan lägga ifrån mig henne. Annars får maken ta över. Han kom precis hem från en tillställning och hade med sig en present till Moa från en kompis som jag är jättenyfiken på (presenten, inte kompisen alltså), men han skulle kolla sina mail innan han öppnade den sa han.

Jag var iväg en sväng till Lindex också och köpte ett par röda manchesterbyxor i storlek 50 som jag hade sett på deras hemsida igår och som jag föll pladask för. Som tur var fanns de i rätt storlek. Jag köpte också en brun och vit-randig sovpåse som var slut i både storlek 50 och 56 enligt deras webshop, men som fanns i båda dessa storlekar i butiken. Toppen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Vilka fina byxor, Melvin har blåa men på dem tror jag det är en elefant. Sovpåsen har vi också i stl 50 fast den har blivit för kort, nu ser det ut som att han har nattlinne *s*

Helena sa...

ja just det, nattlinne kan det ju funka som sen. praktiskt! :-)