söndag 11 november 2007

Rosa på rätt sätt

Igår fick vi ännu fler rosa bodys av Moas farmor. Mycket rosa blir det när man har en tjej har jag märkt. Jag är inte så jätteförtjust i rosa. Särskilt har jag lite svårt för när det blir för "puttenuttigt". Rosa kan hel klart vara snyggt, i rätt nyans, om man använder det på rätt sätt och i kombination med rätt färger. Rosa och brun tycker jag är en lyckad kombination som tar ner det gullegulliga i rosa lite. Jag ska nog ta och köpa ett par bruna byxor att matcha de rosa kläderna med.

På bilden:
  • Body från det danska märket Silke & Suus.
  • Haklapp "grisigt värre" från Snoffs design.
  • Body från Gaia & Ko, även det ett danskt märke.
  • Klänning från Lindex.
  • Cardigan från Phister & Philina, ytterligare ett danskt märke. Finns att köpa hos t.ex. Oii.

Inga kommentarer: