onsdag 14 november 2007

Dagarna går...

Igår var det dagen för Moas beräknade födelse. Så nu kan vi börja räkna korrigerad ålder. Det känns lite kul.

Jag har provat bärsjalen, men jag har inte riktigt lyckats få kläm på knytningen än. I förrgår tyckte jag att jag fick till det bra, men efter någon minut började Moa att röra på sig och ville inte alls sitta fast på min mage, så jag var tvungen att ta loss henne. Idag försökte jag igen och tyckte efter några försök att hon satt bra, men efter en liten stund hade hon hasat ned och låg jättekonstigt. Jag får försöka igen i morgon.

Vi var på Polarn o. pyret idag och köpte fina kläder med rabattkupongerna som vi fick i varuprovspåsen på BB. Det blev en marinblå body, en blå mössa, blåa vantar och en jättesnygg träningsoverallsjacka i velour som var marinblå med ljusblå ränder och ljusgrönt blixtlås. (Denna fast i blått)

Jag har glömt bort koden till mitt bankkort. Jag använder det nästan varje dag, men idag när jag skulle ta ut pengar kunde jag inte för mitt liv komma på koden. Jag har bara ett försök kvar innan det spärras. Suck.

Inga kommentarer: