onsdag 28 november 2007

Fina presenter

Åh, gårdagens bestyr gick hur bra som helst. Moa var som en dröm. Hon låg snällt där jag lade ner henne efter varje matning och verkade så nöjd så, och lät sin mamma städa och laga mat. Hon passade in sina matningstider till precis innan mina kompisar kom och sen sov hon medan jag lagade maten och vi hann till och med äta klart innan hon vaknade och ville äta igen. Helt otroligt. Det var jättekul att ha dem här och Moa fick massor av superfina kläder. Idag ska jag bara ta det lugnt och umgås med Moa har jag tänkt. Det tycker jag att jag är värd efter två intensiva dagar. Det enda jag har tänkt hinna med är disken från igår.


Moas presenter: en rödochvitrandig body från Åhléns, en orange klänning från Polarn O. Pyret och en body med cirklar från Nanoou. Hon fick också en underbar liten mössa som en kompis hade sytt och broderat "Moa" på. Jag får ta en bild på Moa i den sen när hon har vuxit i den.

2 kommentarer:

Anna sa...

POP klänningen var cool, jag vet att det finns en orange velourbodysuit med gul rand, den skulle jag kunna tänka mig till Melvin.

Helena sa...

ja jag gillar den jättemycket!