fredag 30 november 2007

Friday night

Efter den fantastiskt smidiga dagen i tisdags så var Moa lite kinkigare i onsdags och igår. Vi har mest myst ihop och inte gjort så mycket. Idag har vi varit ute på en promenad och det var faktiskt riktigt skönt väder. Sen sov Moa en lång stund på eftermiddagen och då passade jag på att fixa med fotoalbumet. Jag har inte kommit så långt direkt, men jag har satt in ultraljudsbilderna och sen har jag gjort släktträd med bilder från bröllopet i somras. Jag har gjort ett uppslag där ena sidan är makens familj och den andra är min. Maken har fyra syskon varav tre var på bröllopet och på hans sida skulle det få plats 12 personer (2 föräldrar + 3 syskon och deras respektive + 3 syskonbarn + maken själv) . Jag har bara ett syskon och han har varken respektive eller barn, så makens sida fick jag verkligen kämpa med för att få plats med alla medan min sida är helt tom i jämförelse!

Nu ska jag snart kolla på Idol (heja Amanda!) och fortsätta med albumet. Maken skulle äta middag med några från hans jobb men skulle köpa med sig något åt mig att äta när han kommer hem.

Inga kommentarer: