onsdag 19 november 2008

Dålig

Gud vad dåligt jag började må efter att ha skrivit inlägget igår! Började må superilla och kräktes två gånger och huvudvärken blev bara värre och värre. Fick i mig en varma koppen till middag, det var allt jag kunde äta. I morse mådde jag också jättedåligt, kämpade i mig två glas vatten till frukost. Släpade mig iväg ändå till Ultragyn för jag skulle göra KUB-testet. De hade jättesvårt att hitta rätt position på fostret för att kunna mäta nackspalten, de fick hålla på ett bra tag, men till slut lyckades de (de var två för att det var en barnmorska som skulle lära sig hur man gjorde), och det var en jätteliten risk för Downs syndrom, så det var ju bra. Det var gratis att göra testet, vilket jag blev jätteförvånad över, hade för mig att det kostade pengar. Men det tackar man för!

Under dagen har jag börjat må lite bättre. Har bälgat i mig vatten hela dan, tror att jag kanske hade vätskebrist.

Moa verkar må bra i alla fall, tur det! Lite snuvig är hon, men verkar pigg. Fast nu blev hon jättearg för att jag inte lät henne äta upp en skabbig gammal pappersbit som låg på köksgolvet. Skrik och gnäll...

Inga kommentarer: