fredag 21 november 2008

Snart helg

Igår var vi på öppna förskolan på första gången på över en vecka. Sjukdom och läkarbesök har kommit i vägen. Det var fotografering där. Får se om vi köper bilderna, vi har så många bra redan (dock inte framkallade). Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag väl att köpa dem bara för att jag inte orkar skicka tillbaks dem.

Igår eftermiddag mådde jag äntligen bättre och orkade till och med städa lite här hemma. Idag är jag på bra humör för maken ska komma hem tidigt och sen är det helg och vi har inga tråkiga måsten inplanerade utan bara en middag med några vänner, ett par, som kommer hit i morgon. De ska få sitt första barn i mars och vet inte än att vi ska ha barn, om allt går väl, cirka två månader senare. Och sen på söndag ska jag på bio med en kompis. Bara skoj att se framemot alltså!

Inga kommentarer: