tisdag 25 mars 2008

Dagsplan

8 Gick upp, åt frukost, läste lite i tidningen, läste bloggar
9 Duschade, tvättade håret, torkade håret, lekte med Moa
10 Ammar (pågår just nu)

Planerade aktiviteter:
- Efter amning: promenad 1 timme. Ska promenera en timme om dagen den här veckan har jag tänkt. Har laddat ipoden med ljudböcker så det inte blir så långtråkigt.
- Laga broccolipuré
- ca kl 12.30: Lunch för Moa och sen mig
- Lite städning
- Fortsätta med mitt haklappsprojekt

Får inte glömma att gå in på försäkringskassans hemsida och kolla hur länge jag anmält föräldraledighet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas det gick bra med promenaderna. Alltid lättare när man har något bra och lyssna på samtidigt. Lämgtar tills jag har tid över att själv bege mig ut på snabba långprommenader med den lilla i vagn när den sover på dagarna.

Hoppas ni haft en bra dag.

Helena sa...

Det har gått bra tack! Det har varit jättefint väder både idag och igår. Blåsigt och kallt men härligt soligt, och med rätt kläder var det riktigt skönt!