måndag 10 mars 2008

Snart är det sommar!

Jag börjar få vårkänslor, och ett uttryck som det brukar ta sig varje år är att jag tröttnar på alla mina svarta kläder - jag vill ha färger! Men än är det inte riktigt dags att ta fram sommarkläderna som till skillnad från mina vinterkläder har många olika färger och mönster. Som tur är kommer jag i alla fall äntligen i mina snygga blå jeans ordentligt, så jag slipper gå omkring i mina svarta jeans eller mina grå gubbyxor hela tiden som jag gjort hittills. Lite shopping skulle ju inte vara fel, men oh så jobbigt det är att shoppa med vagn tycker jag. Beställa kläder till mig själv på nätet gör jag inte, för jag vill prova innan jag köper något.

I sommar ska det tydligen vara mycket blommigt. Ja, inte mig emot. Jag köpte en jättesnygg blommig blus förra året som jag kunde ha ett par gånger innan magen blev för stor. Den tänker jag ha i sommar. Något till blommigt plagg får definitivt plats i min garderob. Ovan klänningar från Twist & Tango (vänster) och Tiger of Sweden (höger).

Inga kommentarer: