måndag 31 mars 2008

Designvagn för dockor

När jag var liten fick jag för mig att jag önskade mig en dockvagn. Jag hade sett en fin i leksaksaffären och nämnde att jag ville ha en sådan för min mormor. Sedan fick jag den, kanske i födelsedagspresent eller nått. När jag väl hade fått den där vagnen insåg jag väldigt snabbt att jag inte visste vad jag skulle göra med den. Hur leker man med en dockvagn? Den verkade plötsligt jättetråkig. Jag kommer ihåg att jag gick ut med den en sväng på gatan utanför vårt hus och kände att det hade varit en jättedålig idé att önska mig den här vagnen, jag hade ingen alls lust att leka med den längre. Jag fick jättedåligt samvete för att mormor hade köpt den fina vagnen till mig och så ville jag inte ha den. Det blev inte mycket lekt med den.

Men om man har ett barn som faktiskt vill ha en dockvagn så kan man till exempel köpa den här fina från tiogruppen.

Inga kommentarer: