måndag 10 mars 2008

Vändning nr 2

Jag var hos mina föräldrar hela lördagen och det var jättemysigt. De älskar att leka med Moa, så jag fick lite tid att låna mammas symaskin och sy ett påslakan, precis som planerat. Känner mig väldigt nöjd. Ja jag vet att påslakan är det enklaste i hela världen att sy, men jag är nöjd med mig själv ändå! Hann dock inte göra örngottet, ska försöka åka dit i veckan och göra klart det.

Hemma hos mina föräldrar vände sig Moa från rygg till mage för första gången, och hon gjorde det inte mindre än fyra gånger på raken. (Hon blev jättearg när hon upptäckte att hon låg på mage, så vi fick vända tillbaka henne på en gång.) Jag blev jätteförvånad för hon har inte varit i närheten av att vända sig åt det hållet förrut.

Igår träffade jag några kompisar och vi gick och fikade, men det blev en ganska kort fika för Moa började gasta som besatt efter ett tag. Hon är inte lika lätthanterlig nuförtiden direkt!

Inga kommentarer: