onsdag 12 mars 2008

Myspys

Den här mysoverallen i frotté ser så himla gosig ut tycker jag. Även dessa plagg är från MINI A TURE och finns i de allra minsta storlekarna, upp till ett år. Kläderna finns i grönt och rosa också. De går att beställa från exempelvis Lucky Little me. Jag stod och höll i byxorna i butiken Haven för ett tag sedan, men kunde inte bestämma mig. Nästa gång jag kom dit var de slut. Kanske skulle beställa setet i alla fall. Fast det är lite i dyraste laget tycker jag. Hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Ja, fick tillsist tag på en vaccinationsläkare som sa att det var helt ofarligt, så får tro på honom. Veckan efter påsk ska jag tillbaka och träffa samma barnmorska för inskrivning, så får hoppas det bli bättre den gången, men man är väl aldrig så käånslig som i detta läge, i alla fall inte jag!